Men ett litet avbrott gjorde jag! Jonzon och jag tog årets första tur i hagen och nöjt kastade han sig upp på stenen och fick sedvanlig belöning - en godisbit!

På eftermiddagen tog Per, fast har är sjuk, fram grillen och la på ett par kotletter medan jag stekte färskpotatisen. Härligt med grillat

Och så fick jag för mig att ha en blå dag vilket jag illustrerar med detta!


0