14 sep - Kompensation från Apollo!

Som jag beskrev igår hade jag ett 'mail' från Apollo. Det var Agneta från Kundtjänst ville kompensera för problemet med toaletten på hotell Abir på Djerba. Hon hade läst mina bloggar från Djerba och undrade vad hon kunde göra så jag tyckte det hade varit en riktigt bra semestervecka. Och jag som inte tänkt bry mig!

Vi mailade lite fram och tillbaka men hon ville framhöll att hon gärna ville ge en kompensation. Så det slutade med att jag gav henne mitt kontonummer, hon satte in pengarna varvid jag avslöjade att jag faktiskt var en kollega på Apollo. Det var lite roligt!

Jag hade ju innan bara hört hur Apollo reagerar och agerar. Nu fick jag se själv hur (och ATT) det fungerar! Det var en trevlig överraskning, tycker jag.




Kommentarer
Postat av: Maria, säljare Apollo Resor

Hej! Vad bra att du kände dig nöjd med kompensationen :) Med vänlig hälsning Maria A, säljare Apollo

2010-09-16 @ 12:35:10
URL: http://www.apollo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0